CoNTenG diNDinG

Saturday, 25 June 2011

why teacher always stressed????

salam...

Malam aku tak tahu nak tulis tentang ape...tapi nasib la ada sket benda yang aku nak kogsikan..dengan hangpa semua.Dlu



masa kat sekolah,mesti kita tertanya-tanya pasai apa la,cikgu ni rasa tertekan dengan kita,tapi sekarang baru kita tahu kenapa mereka tertekan...nak tau hangpa tengak la karangan kat bawah ni..hahahha...
Aku benar-benar bersimpati dengan semua guru hahhaahah
....



hahahh..ini baru karangan cuba hangpa tengok budak yang sangat2 genuis selesaikan masalah math~~jom tgk





hahahahah...fuhhhh~~~klu aku jadi cikgu pon memang la stressed jugak dah ajaq banyak kali,dok xboleh buat2 jugak jenuh~~~


p/s : nanti kalau dah ada anak tu..perhatikan la tentang pelajaran depa..kang ni la jadinya...

TRY TEKAN LIKE

2 comments:

  1. Find "x".....!

    Wahahhahawhahawh bangang punya anak murid! tk leh blah dibuatnya. hahah

    ReplyDelete
  2. hahahahah....hg tau xpa..hahahhaha

    ReplyDelete