CoNTenG diNDinG

Tuesday 21 June 2011

"today im gradute"

salam....

hahahahhahahaha...tak terkata rasanya habis jugak pengajian aku..pejam celik,dah 3 tahun kan...hahahhahah..nk ketawa lagi la,tadi petang baru je abis final external presentation pasal FINAL YEAR PROJECT aku n group member allhamdulillah la.......

walaupon agak kurang successfully tapi our project work is done...dah cukup bermakna dah camtu pon,aku nk cerita la sket pasal projek yang kami buat ni,tapi sebelum tu cerita p la pasal presentation tadi agak mencabar la jugak bayangkan la present dengan verifier yang dah power bab2 engineering ni..sorang dari UITM PROF,pastu plantation ponya orang,dan sorang lagi dari UKM pon PROF,kalau nak kencing...memang la kena tala balik..hahahahaha..tapi takpa tu semua untuk experience  btui tak?,hehehhehehhe....ni alang-alang dah menaip ni aku bagi tip sket cmna nk hilang kan rasa gemuruh masa presentation ape je....

first sekali hangpa kena la buat, jangan sket pon tunjuk muka cuak hangpa tu...bila bercakap biaq jelas dan mudah difahami,kalau B.I korang lemah, jangan takut,balun ja,,cakap je ape korang nak cakap,sebab verifier akan bagi marah lebih kat hangpa sebab berani bercakap,tak kira la time nk cari keja ka apa ka...ha..baloon...mesti depa tolong ponya..sebab aku tau la aku dah rasa..hehehhehhehe.....main baloooon ja...betui atau tidak kita bolos saja dinding itu...hahahahahahahah...bagi aku pengalaman hari ni cukup berharga thank G.M.I(German Malaysian Institute) KAMI TAHU SEGALANYA~~~~

ok kot tip2 yang aku bagi tadi kot..myb berguna sket untuk hangpa sory la bab penulisan ni aku kureng sket...ok r sebelum aku coww...aku nak tunjuk sket pasal project aku ni...project yang aku and geng aku buat adalah mengenai cara untuk mengextract kacang soya kepada minyak masak?????haaaaa..camna tu???ni nak habaq kat hangpa memang payah memang susah memang serabut kalau hangpa tak dapat information yang btui2 specific...

this is our mini plant ............................






ok ni la group2 aku dah berusaha keras untuk siap kan project kitorang


                                          ni la aku hik2~~~



                                        firdaus@ komeng


                                       

                                         ha yang ni abang bro dalam group aku anwar

                                

                                         ha yang gebu ni,aisyah.....




ni aku da sediakan sket video semasa process so aku cut la sket...masa yang diambil patutnye 8 jam cmtu r....tp larat lak nk tunggu kan..so tengok la kalau nak..



emmmmmm....video tak dapat nak upload la....

okla ni la sikit sebanyak tentang projek aku and the geng...dikesempatan ni aku nak ucap jutaan trima kasih kat geng aku dan semua yang terlibat la kan..thank a lot~~~


p/s: apa yang penting...kerjasama~~~~~

                                                   *yeeeaaaayyyy im graduate*

                          ~~~tammat~~~ 
TRY TEKAN LIKE

No comments:

Post a Comment