CoNTenG diNDinG

Sunday, 26 June 2011

jom tangkap tikus

salam....hehhehehehe..

semua orang kenal tikus kan terutama tikus rumah yang selalu merosakkan pakaian,perabut,tikus rumah juga busuk serta bolah menyebabkan penyakit,seperti baru2 ni penyakit yang berkenaan dengan air kencing tikus...ok kat sini aku ada cara2 yang paling sempoi nak tangkap tikus..murah,cepat, dan flexible..hihi..

so kalau hangpa nak tahu cara2 nye cube tengok video ni....zaaaazzzzzzz~~

video



so dah tengok kan try r buat mudah je tu~~~~

p/s : selamat mencuba~~~ TRY TEKAN LIKE

2 comments: