CoNTenG diNDinG

Sunday 19 June 2011

GMI goodbye DINNER(2011)

salam semua,

hehehe..malam ni aku tak tau nk tulis entri pasai ape,pikiaq ponya pikiaq ada jugak idea mai...sepatutnya entri ni aku dah update lama dah,tp maklum lah gmbar utk dinner ni tak dak,jadi tertangguh la sket....

    "setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan"..tu je yang mampu aku katakan....cewwaahh...pejam celik,pejam celik,rupanya dah 3 tahun aku dekat bangi ni,dah 3 tahun aku merantau kan..akhir tamat jugak pngajian aku di GERMAN MALAYSIA INSTIUTE ni...huh letih belajaq kan..sakit kepala2..tp ini yang aku nak cerita,tp pasai DINNER FAREWELL utk pelajar sem 6..jom kita p usha apa yang masa dinner ni....apa lagi kalau bukan ber snap2..hehhe



ok pic ni diambil dengan camera lomo,so gambaq dia memang awesome!!!aku suka2... nampak old skool giler..hehhehe



 





                                berbju biru owner LOMO ni la...thank HAN for all this pic...



 geng2 PIC (procees instrumentation & control)




aku nak letak banyak lagi gambaq tapi rasa malas la pulak..later aku update lain la...lagi pon.pic2 len masih ada kat mmber so ni jela yang ada..layan p la sat na....


p/s: kepada kawan satu batch sory kalau da silap dan salah TRY TEKAN LIKE

No comments:

Post a Comment