CoNTenG diNDinG

Monday 27 June 2011

tomok

salam 1 malaysia

hehehhe...aku kembali lagi,tapi kali ni aku nak cerita sikit pasal tomok ni,dulu aku ada peminat yang paling tak minat kumpulan newboyz,korang ingat lagi kan band ni...tapi tadi aku baru je jumpa kat post SB video yang tajuk nye tomok (save the date)...actually aku sebenarnye bukan la tak minat dengan band ni tapi biasa la manusia ada egonye..hehhe..lagu yang dibawa band ok la, sedap jugak...ok balik ke the true story pasal video ini berkenaan dengan first date kot????? ape yang buat aku suka pasal video ni sebab dialog dia so korang tengok la sendiri k...jommmm....zaaaazzzzzzzzzzzzzzzzz


Tapi sebelum tu tahniah tomok atas majlis pernikahan anda
Shariffah dan Syed



Save The Date

Tuhan menjadikan kita berbeza-beza,
Tapi tuhan jadikan cinta supaya kita bersatu,
Wanita jangan bilang dia cantik,
Tapi bilang dia sangat cantik,

Wanita dijadikan atas nama cinta,
Kalau kita cari pasti jumpa,
Tapi jumpa yang macam mana?
Kita yang buat pilihan,

Keindahan wanita tak siapa yang tahu,
Tapi yang pasti dia tetap indah,
Penantian ini pasti akan membuahkan hasil,
Cinta tak datang kalau tak dicari.



p/s: cinta tak datang kalau tak dicari,kalau kita cari pasti jumpa
      dan aku tujukan khas*for someone*

credit to : cstproduction yang keluar kan video ni dan akulahpaklan yang post kat SB..thank..
TRY TEKAN LIKE

No comments:

Post a Comment