CoNTenG diNDinG

Thursday, 23 June 2011

aku Tak Mampu Nak BahaGia Kan Orang Yang aku sayAng


Mood : Sadis - Gila Sadis.

1.ak tk mampu nk buat orang yang ak sayang bahagia dengan ak.. 
2.aku tak mampu nak membuat mereka tertawa..
3.aku tak mampu nak jaga hati semua orang yang aku sayangi.
4.aku tak mampu nak buat mereka rasa dihargai..
5.aku tak mampu nak buat segala2nya.......

kerna aku bukan seorang yang sempurna .. tapi.... aku mencuba menjadi seorang yang terbaik untuk semua orang yang ak sayangi..
aku tak kan tunjuk kesedihan ak didepan orang ramai...         
biarlah hanya allah s.w.t lebih mengetahui.     


p/s : SEORANG yang xsempurna x bermakna dia xleh buat apa2 yang membahagiakan...

kehidupan x sempurna kalau kita terlalu sempurna..




credit to: http://parachumie.blogspot.com/

TRY TEKAN LIKE

2 comments:

  1. Sadis - Gila Sadis.


    perghhh ayat tu best! wehh knpe ni? apasal mcm mood je?? rasa nya ang da ada pnyakit putus cinta ni.. :D

    ReplyDelete
  2. hahahha..xdelah hg ni...hehehhe

    ReplyDelete