CoNTenG diNDinG

Saturday 23 July 2011

yang dinamakan lelaki

bukan aku hendak menolak kenyataan tapi adakah itu suratan.sering kali ku cuba buang bayangan,tapi kerap kali ia mendekati,maafkan aku kerana tidak menghindari apa yang kau mahukan,niat ku cuma ingin  mencari jalan penyelesaian,hatiku cuma berbelah bagi mencuba ataupun berdiam diri untuk mendapatkan benda yang tak pasti.mengharapkan sesuatu yang dapat mengubah diri,kini aku buntu..buntu!!!

mengapa ini semua terjadi,bukan kehendak diri,mencuba menjadi yang terbaik di sanubari.susah untuk kita menunjukkan keikhlasan hati,kerana hati bukan boleh dijual beli,sekali dihiris seribu tahun diingati.terasa kecewa dengan diri sering kali mementingkan diri,perasaan orang lain tak dipeduli mengikuti hati naluri,kini aku menyendiri mengharapkan lagi kemaafan diri,kerana dirimu adalah penyeri.apakah aku masih mampu untuk berdiri berperang dengan kesabaran hati.aku tak akan mengalah untuk terus menanti lagi,bukan sifat ku mudah mengalah kerana cuma keyakinan dan sabar bekalan untuk aku terus dan terus yakin bahawa kau tercipta menjadi tulang rusuk kiriku.

biarlah kau biar kan ku sendiri,cuma yang pasti aku sentiasa berpuas hati mengenali dirimu,kau pergi aku terasa hati,maafkan aku sekali lagi,kerna aku tidak pernah buat kau terasa bahagia,tapi kini aku sedar melepaskan kau pergi,berat sungguh hatiku ini,bagaikan duri menusuk hingga ke akar umbi,maafkan ku lagi.kerna aku akan terus menanti dan menanti biar lah beribu hari,kasih ku tak pernah padam,cuma kini aku mampu berdoa dan akan terus berdoa untuk suatu hari nanti KITA BERTEMU kembali.....




p/s : tiada yang lain selain yang berharga bagi ku TRY TEKAN LIKE

2 comments:

  1. bunny...buleh blah jugak eh esei ni kompem A lam upsr nt ni!

    ReplyDelete
  2. yeke.thank..hahahah...tp xkn upsr je..ahhaha...nmpak sgt tunggang langang ayat aku kn...hahahha...but thank comment..

    ReplyDelete