CoNTenG diNDinG

Friday, 1 July 2011

~~selamat tinggal kenangan ku oh kekasih ku ''bangi"...selamat berjumpa lagi oh sayang ku "nibong tebal"~~hometown...yyeeeaaaayyyy!!!!!!!!!!!!!!

arrggghhhhhh...waahhhhh...segarnye bagun pagi ni..eh..tengahari ni...hahahaha...seronok tul dapat tido kat umah..selesa..segar....berkipas kan ekon..hahahaha.mana tak selesanye kn...

opssss....assalamualaikum...hehhehe....

emm..sekarang aku dah kat kampung wahhhhhhhhh~~..sapa tak suka balik kampung kan..dapat jumpa mak tenang jiwa raga..hilang rindu kat family..itu memang aku tak nafikan...sampai2 umah..terus peluk cium mak aku..~~hahahha malu~~

peduli ape kan..mak aku kot..hahah..emmmm...dah tengahari baru bangun ,huh....buruk tul perangai kan..ehehhe..bukan selalu..firstday at hometown..kikiki...ape2 pon jom p terjah ape yang mak aku masak arini......hahahhahaha..

perrrgghhh...seperti yang dah aku jangka kan...mst my favorite food....besa la..dah 3 bulan tak balik kampung mesti mak masak makan kegemaran ponya..lebiu la mom.


1. ayam masak merah




2.ni yang best ni siput cedut..wahhh...




3.sambal petai pun ada...waahhhh..terliuaq aku camni.....





hahahah.....gemuk la aku dok kat kampung macam ni....apa pon sebelum aku melantak...bagus aku mandi dulu.".....sabun dibilik mandi sabunn....ohhh..sabun dibilik mandi sabun......."





p/s: tak rugi dok jauh2, asal balik kampung mesti mak masak sedap2,yang penting jangan hancur kan aty makayah buat depa bangga dengan kita,bebuat baik la kepada mereka..kerana "syurga ditelapak kaki ibu"
TRY TEKAN LIKE

2 comments:

  1. adeh..! asal la kau tunjuk siput sedut ni?? aku da terliur dengar weh... T_T

    ReplyDelete
  2. hahahha...hg tau xpa...aku sndri pon dh trliuq..hahahhahahaha......peberet tuuu...hhahha...klu aku tau aku jmput hg mai rumah td..haha

    ReplyDelete