CoNTenG diNDinG

Friday 29 July 2011

SKYPE MEMANG TAK BERGUNA!!!!

keburukan SKYPE??tahu tak kenapa aku kata skype ni banyak keburukan???
keburukan skype adalah terletak pada WEBCAM,kenapa aku cakap camtu,sebab keburukan webcam pulak terletak pada SNAPSHOT...so jangan dok bangga dengan webcam2 ni..tapi kalau kena dengan tatasusilanye..ok je nk berwebcam~~hehehe..

1.cube korang pikir2 balik,korang webcam tayang muka korang,tambah2 yang cantik,comel2..mesti nak kena snap punya kan..sedangkan ada sesetengah tu tak kasi..tapi takpela gambar muka je.

2.tapi cuba pikir balik kalau awek2 yang keluar jenis bertudung,tapi time berwebcam bertudung kah???so sia-sia jela pakai tudung btui tak?still tak terjaga..huhuhu...

3.seterusnye..ok korang tak kesah time tak bertudung pon boleh je webcam kan,tapi korang perasaan tak yang lorong2 korang nampak?walaupun secara tak sengaja,baik hati sungguh korang belanja kan...so boleh la snap2 buat simpan n kenangan,korang mesti tak perasan punya kan..hahahah

4.so korang pikir la sendiri,nak tengok muka pon jumpa depan2 la..tak pun masa berwebcam tu tutup la ape2 yang patut,aku bukan baik sangat nak tegur orang ,tapi aku bagi nasihat je..aku boleh gerenti setipa orang yang webcam dengan korang mesti ada gambar korang walaupon satu..kan2..so berwaspada lah..







p/s: better chat je,xperlu2 webcam..ingat orang yang tersayang.~~ TRY TEKAN LIKE

10 comments:

  1. agaklahh..aku guna skype utk chat je kot..hihi

    ReplyDelete
  2. aku xde skype dan x pernah ber-webcam.huhu...

    ReplyDelete
  3. aku memang dr dlu kurang meminati webcam ni.. yups better chatting biasa je

    ReplyDelete
  4. heheh....ok la tu.....tp klu awek cun xkn xnk tgk kot...acececece

    ReplyDelete
  5. maira: hehehhehe.....like2 kn2..hehhe...rsa2 logik x ape yg mr buny katakan..tp ini cuma satu pndangan jela..terpulang kpd individu..len..hehe

    ReplyDelete
  6. perhhh kekaguman melanda diriku disini...peghhh guitar tu comey tu

    ReplyDelete
  7. aik....npe lak kgum ni..huhuh...bakat ceq skit je..xpower pon..huuhu..bkat terpndam..huhu

    ReplyDelete