CoNTenG diNDinG

Monday 8 August 2011

"Tip Berbuka paling sadis "

assalammualaikum...


Sihat semua?allhamdullah..syukur nikmat,masuk ni dah seminggu kita berpuasa kan,kalau tak salah aku la.emmm..

hari ni aku takdak la nak kongsi benda yang best sangat pon tapi just nak berkongsi tip untuk berbuka posa..tip berbuka yang akan aku kongsikan ni memang simple,cepat,dan insyallah korang tak mungkin akan lambat bila time berbuka,besar pahala dia kalau tidak melewatkan berbuka betui tak..hehhe

kenapa aku nak kongsi tip camni ek??sebabnye,ok korang kalau yang dah berkerja selalu balik kerja pukul berapa?mesti pukul 5 keatas kan,kadang-kandang mesti lewat sampai umah untuk berbuka,dah rugi pahala berbuka awal...huhuh..

rugi oooo...pahala buang macam tu je..satg aku bagi tip kat korang dan guna la sebaik-baik na,biaq p la time traffic jammed ka,time korang tayar pancit ka,dok atas moto ka?takde hal lah..still korang boleh berbuka awal punya..

malas la aku nak conteng dinding aku ni lama2..buang karen je kan..hahaha...tengok bawah untuk tip BERBUKA YANG PALING BER NAS..AHAHHAHAHHAHA

jeng..jeng ....





scroll di bawah....









scroll bawah lagiii.....



dan lagi....









TARA!!!!!!!


MUDAH ,CEPAT ,PANTAS DAN FLEXIBLE..hahahhaha






Oke ape kan2..hahah..banyak khasiatnye tau tak pecaya baca ni...







hahahhaha..tengok siap dapat saranan dari pakar lagi..hahah..tapi kalau korang tak puas hati lagi klik sini,kenapa aku kata berbuka dengan koreng hidung,adalah cepat..hahahaha..(baca betui2 na)



p.s: hahah..ni nak habaq mai ni,jangan la korang buat btui2 pulak,cuma gurauan ramadan je ni..hehe..semoga entri ini dapat buat korang tersenyum setelah penat berpuasa..oke selamat menunaikan ibadah posa dengan penuh kesabaran k.

*selamat bulan ramadan puasa*..hehhe


TRY TEKAN LIKE

6 comments:

  1. ni mesti slalu korek idung mase puase ni..ahaaa

    ReplyDelete
  2. hahahha....mana ada la..hehehhe..kadang2 je pon.huahuahua~~lalallala

    ReplyDelete
  3. hahaha ... tip tak leh blah , xmo ikut ti batal pose ~! kalo kokek lobang idong tuh kompem 2 lah boleh bukak pose awal2 . kah3

    ReplyDelete
  4. hahahahah...cik mimi,jwpnye mmg xawl berbuka tp batl pose je..hahahahha..xnk cube ke?untung oooooo

    ReplyDelete
  5. hahaha..

    hari tu lepas azan maghrib aku cakap,

    "yeayyyy boleh korek idung"

    hahahha

    ReplyDelete
  6. hahahha....bgus sblm mghrib...la..hahahah..untng tau...hahahhhaha

    ReplyDelete