CoNTenG diNDinG

Saturday 13 August 2011

Bertuah ke aku ni?

assalamualaikum....


huh serius aku tak sangka, bertuah la jugak aku ni kan,dalam berfollow memolow ni,aku bertuah menjadi followe yang ke 100 anjuran adik ni serius tak sangka..hehehe..thank sebab nanti boleh dapat hadiah..kikiki



gambar kat bawah ni menunjukkan bahawa aku
adalah follow yang ke 100 dan bertuah lah..
hehe



p/s: thank ye....ape-ape pon hangpa semua jangan lupa g melawat blog dia,kerana terdapat info2 yang menarik
jugak yang ditulis oleh beliau,korang nak terjah dia boleh klik sini TRY TEKAN LIKE

2 comments:

  1. Selamat Berpuasa~
    Hehehe.. bertuah sungguh dia jadi follower yang ke 100... ^,^

    ReplyDelete
  2. hehhe...slamt berpuasa jugak..

    kebetulan je sume tu..hahahaha...bertuahkn2..hehe..

    ReplyDelete